Mina dagar

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Soool

Av Therese Westman - 12 april 2010 12:23

På lördagmorgon var tanken som så, att jag skulle kliva upp med Erik och följa ut på havet och fiska, men mitt huvud sa i från. Hade sån huvudvärk på morgon, samt att jag var trött så jag stannade hemma. Men ack sån ångest man hade närman fick höra vilket kanonväder de haft, men sol och fisk. Men men får ta nya tag till helgen.

På kvällen så dörnade jag och Marielle in till staden, till min mor,Eva och Bittan. De skulle nämligen på parken på Rolandz och jag och Marre var jätesugen på att fara dit med så. Det var en rolig kväll med mycket dans. Jag tror att jag stod still sammanlagt en kvart på hela kvällen, vi kom dit 21.45 och for hem kl.01.00 så Kan ju säga att jag hade träningsvärk i går. Alldeles stel i vaden. Men roligt är det att dansa, det är ju som ett gympapass:P Buggade väldigt mycket och åååh så roligt det är. Tänk om man kunde det bra!

I går så jobbade Erik, jag och Marielle satte oss ute i solen och njöt i sisådär 3 timmar, kan säga att det blir rätt så hett i hörnet på vår uteplats.

När Erik kom hem så gjorde jag enchiladas*mums* vad gott det var. Senare så satte vi oss bara framför tvn och tittade på sherlock holmes, bra film fast jag inte uppfattade slutet riktigt, eftersom jag slumrade till då och då. Fattar inte vad som hänt med mig, jag har ju kunnat vara vaken hur länge som helst, men nu är det hopplöst.


I dag så ringde väckaren 05.00 och jag klev upp, men gick och la mig lika snabbt igen. Hade ont i huvudet när jag klev upp, men då började det flimmra framför ögonen och jag kunde inte fokusera på nått, så Hej MIGRÄN! Proppade i mig ipren och gick och la mig. Nu har det försvunnit, har bara lätt huvudvärk just nu. Så får ta nya tag i morgon. Ska först upp på bredbyn och städa, sedan ska jag på dagis i 2 timmar på eftermiddagen. Sedan på kvällen ska jag och mamma fara på någon spakväll hemma hos Helen. Erik jobbar 14-23 hela veckan så.


Nä nu ska jag ta mig en kaffekopp:)


Ha en trevlig dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards