Mina dagar

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Therese Westman - 21 april 2010 19:19

Happ då var man där igen. Använder nässpray på nässpray på nässpray. Har väl gjort det över en månadstid, men nu är det värre. I dag har jag haft fruktansvärt nackvärk,samt städat. Bra kombination. Men har bara tagit det lugnt i kväll så. Skönt. Älsklingen sitter bara hemma med mig med:)

I går när vi slutat jobbet, så åkte vi först på Stegbo möbler för att provsitta skinnsofforna och jag säger bara NEJ! Alldeles för stel, så vi får kika på några andra. Sedan dörna vi till Gideå för att stycka gris. Bra att få fylla upp frysen lite. Vi och Jossan o Jonny delade på en halva. Svärfar var så snäll, så vi fick inte betala nått:)

I morgon blir det jobb igen och sen kommer Emil och Emma på mat, grabbarna ska ut till skogen tror jag, så jag och Emma får chans och  öva inför kristi himmels. Det börjar ju som närma sig och so vanligt är vi ute i god tid:P Nä nu ska jag göra en laddning enchinacea igen!


Trevlig kväll






Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards