Mina dagar

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Onsdag den 31/3

Av Therese Westman - 31 mars 2010 17:59

I morgon är det April och tiden bara rusar i väg. Jag tycker nyss att det var höst och nu är det snart sommar igen!

I dag har jag jobbat på städet och har fått förlängt vikariat till den 16/4 så det är mycket bra, vi kan ju hoppas på mer. Jag har städat själv i dag, för hon som städar i Mellansel är sjuk, så där behövdes det folk i från bredbyn.


Jag har nyss varit på affärn och handlat inför helgen, vet inte riktigt hur affärn har öppen under påsk så. I morgon ska vi fira Helena me,d så det var lika bra att göra bort det i dag. Erik jobbar till 20 i kväll.

Han var och besikta bilen i dag och gissa vad. Abs lampan lyste inte på hela vägen ner, men vid rödljuset så börja den, lyste under hela besiktingen och slockna på vägen hem. Jädra bil! Så det blir ombesiktning.


Det känns så skönt att det är helg efter morgondagens jobb, så man kan få sova lite längre än till 05.00 Har varit så fruktansvärt seg i huvudeet i dag och dessutom när man varit själv.


I går efter jag slutat så for jag till Husum och hälsade på Sandra och Håkan, samt Moa och lilla nyfödda Wilma. Så söt så och Moa har blivit en riktig busunge.


I helgen så hoppas vi på strålande sol, så vi får vara ute och njuta. På lördag blir det Storsjön och pimpeltävling. Erik pratar även om fiskning ute i havet på fredag. Men vi får se vad det blir.... Är mycket fiskning!


Nä nu ska jag kika på lite fler låtar till den 13/5

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Westman - 25 augusti 2011 19:25

Ni finner mig nu på www.tessanwest.blogg.se

Av Therese Westman - 24 augusti 2011 20:11

I dag fyller lilla mamsen 46 år, grattis till henne!   Åkte in till stan i morse för att lämna in ansökan till studieplus, om barn och fritidsprogrammet i Nacka. Då har man suttit och åkt 3.5  mil enkel väg, för att lämna in ett papper också har ...

Av Therese Westman - 18 augusti 2011 19:21

Tycker jag skriver samma inledande ord varje gång, att nu var det längesen!   Sommaren har varit bra, har varit mycket jobb och det behövs, men nog har man velat varit ledig under den bästa tiden med. Men men pengar måste man ha. Nu däremot då al...

Av Therese Westman - 18 juli 2011 17:33


Vaknade i morse av jag försovit mig, laddade mobilen innan jag la mig, men tydligen så gick det inte så bra... Dagen blir så knäpp då man inte få ta det lugnt på morgonen.   Efter simskolan så åkte vi på mio möbler och beställde detta:   Den...

Av Therese Westman - 13 juli 2011 16:24

Tänkte bjuda på lite bilder från vår Norgeresa:)   Vi började att åka till Arjeplog på söndagmorgon, för at sedan stanna där en natt. Vi beslöt oss för att gå in på en väldigt ickebefolkad restaurang och åt lite mat. Måste säga att det inte var s...

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards