Mina dagar

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Therese Westman - 18 mars 2010 13:42

I går kväll så kom lilla Abbeliten till oss, han var så snäll så när han skulle sova. Vaknade väl till 2 ggr i natt, men somna om så fort han fick tutten. Sedan sov han till 6.30, då vaknade jag av att han stod upp och tokflina i sängen hehe sötnos. Brukar man ha dåligt morgonhumör annars så kunde man verkligen inte ha det i morse:P

Dagen har varit rätt lång än så länge hehe men det lbir så när man kliver upp tidigt och bara går hemma. Just nu så sover han igen. Han har varit jättetrött hela förmiddan, så får se hur länge han sover. Han har sovit i 2 timmar nu.


I måndags så var jag först i skolköket och sedan på fritids på eftermiddagen.

På tisdag så var jag på bredbynskolan och städa, likadant i går. Ska även dit till veckan också. Men det är bara bra. Lite halvdrygt bara att börja kl.6 i Bredbyn.


Erik blev skotersugen så han for ut en sväng, medan Abbe sover. Vad som händer resten av dagen vet jag inte. Jag får springa efter klätterapan:)


Ha det så bra

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards