Mina dagar

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Therese Westman - 20 februari 2011 16:24

I går så fick jag prova mitt nya objektiv i kyrkan t.om Och jag ångrar inte en sekund att jag köpte det. Det är så otroligt ljusstarkt om jag jämför med kitobjektivet. Jag testade att byta till kitet, men det var ju nästan som dag och natt.

  

Fick äran att knäppa kort på Peter och Gunillas vigsel :)


När jag kom hem så la jag in bilderna och sedan svidade jag om, för att avsluta dagen på Larz Kristerz.

Jag dansade från då vi kom dit till vi åkte hem. Jag hade sån tur att jag fick dansa med de som var duktiga, både bugg och foxtroth, så det var sååå kul! Det var jag, Erik,Strinnholm,PAtriia och Salle som åkte in här i från Mellansel. Mycket trevlig dag.


Nu ska jag hänga tvätt.

Presentation


Jag heter Therese och är en tjej som gillar att hålla på med fotografering och musik. Här får ni ta del av mina dagar:D

Fotogalleri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards